Tjena tjena!

Hur går det med fisket, vet att det är sommar men är det nån som fiskat nåt? Själv så ligger fisket nere för tillfället pga att jag precis blivit pappa och fått en liten dotter. Vet att detta inte är nåt skäl för att strunta i fisket men va fan nån gång måste jag göra som sambo Lisa säger =). 
Lax och öring fisket är sisådär lagom hett, luckan som borde vara öppen så laxen kan gå upp och leka är stängd, så man kanske inte kan räkna med några jätte fångster i år =(. Hur som hellst så hoppas jag på en fiskrik höst, och att nån kanske kan hota Mos där uppe i toppen på internan!

Skitfiske / Jocke


Kommentarer
Postat av: Nicklas "sigge" E

Grattis Jocke.. Hoppas det blir en Djurgårdare! Fisket börjar till helgen för mig iaf! Så denna vecka är det Vård av utrustning.. Sugen som faan nu på alla vackra vikar o det klara vattnet! Samt att ta en på 10 :)

2009-09-07 @ 09:41:22
Postat av: Christian Magnusson

Grattis Jocke! Hoppas du gör som jag och låter henne snutta på ett Jerkbait i stället för napp sen. Det skall läras i tid :)

2009-09-10 @ 12:27:19
Postat av: Anonym

Grattis!

Tog första höstöringen igår!

2009-10-10 @ 08:55:59
Postat av: jocke

Kul med första öringen för i år, men ven var det som fick den? Nån i teamet?

2009-10-12 @ 19:24:47
Postat av: jocke

Oj det var visst första för hösten!

2009-10-12 @ 19:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0